51.7
Książki
CeDeWu
Planowanie i rozwój nowych produktów
Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
51,70 zł
Cena rekomendowana: 62,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.
Szczegóły
Tytuł
Planowanie i rozwój nowych produktów
Podtytuł
Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
3
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
273
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381026789
Rodzaj
Książka
EAN
9788381026789
Dodałeś produkt do koszyka
Planowanie i rozwój nowych produktów
51,70 zł
Recenzje