46.71
Pedagogika
UMCS
Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Problematyka podjęta w książce jest niezwykle aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, ale także osobą współpracującą z różnymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji. Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju profesjonalnego [...]. Publikacja ta wpisuje się w nurt myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze nowatorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym [...]. Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za niezwykle przejrzyste, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy danych empirycznych. Zastosowane metody i techniki badawcze o dużych walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany [...]. Sądzę, że praca spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników oraz wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych. Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka
Szczegóły
Tytuł
Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy
Autor
Joanna Wierzejska
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
324
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322790984
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322790984
Data premiery
2018-06-26
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy
46,71 zł
Recenzje