44.19
Pedagogika
UMCS
Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Problematyka podjęta w książce jest niezwykle aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, ale także osobą współpracującą z różnymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji. Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju profesjonalnego [...]. Publikacja ta wpisuje się w nurt myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze nowatorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym [...]. Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za niezwykle przejrzyste, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy danych empirycznych. Zastosowane metody i techniki badawcze o dużych walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany [...]. Sądzę, że praca spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników oraz wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych. Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka
Szczegóły
Tytuł
Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
324
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322790984
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322790984
Data premiery
2018-06-26
Dodałeś produkt do koszyka
Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy
44,19 zł
Recenzje