loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
0 Książki C. H. Beck

Podatki w działalności marketingowej

Mikołaj Jabłoński

Wydawnictwo: C. H. Beck
Oprawa: Miękka
0,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Książka przeznaczona jest w pierwszej kolejności dla osób odpowiedzialnych za rozliczenia podatkowe tych podmiotów. W publikacji w przystępny sposób omawiane są konsekwencje podatkowe różnych zdarzeń, a którymi na co dzień mają do czynienia dystrybutorzy. Komentarz autora uzupełniony jest licznymi przykładami oraz odniesieniami do interpretacji organów podatkowych i orzecznictwa.Z uwagi na taką formułę, książka może być również ciekawą pozycją dla osób zajmujących się marketingiem. Odesłania do najnowszej praktyki organów podatkowych (autor kładł nacisk, aby w jak największym zakresie wykorzystać bazować na interpretacjach z ostatnich dwóch lat) oraz orzecznictwa pozwoli również na uzupełnienie i zaktualizowanie wiedzy praktyków, w szczególności doradców podatkowych, radców prawnych itp.Książka została przygotowana zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym na 1.05.2019 r. Uwzględnia m.in. nowelizację ustaw o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z 22 listopada 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2433), na podstawie której wprowadzono całkowicie nowe zasady opodatkowania bonów, rozróżniając je przy tym na bony jednego przeznaczenia i bony różnego przeznaczania. Nowelizacja stanowiła implementację przepisów wspólnotowych.W książce uwzględniono również kwestie związane z podatkiem u źródła (z tytułu wypłat wynagrodzenia za usługi reklamowe). W tym obszarze od 2019 r. obowiązują nowe regulacje prawne uwzględnione w publikacji. Kolejnym obszarem omówionym w książce jest art. 15e ustawy o CIT. Regulacja ta wprowadza tzw. limitowanie kosztów podatkowych związanych z nabyciem niektórych usług o charakterze niematerialnym (np. usług reklamowych).Książka odpowiada m.in. na następujące pytania:czym są próbki towarów, prezenty o małej wartości i jakie ma to znaczenie dla VAT,czy opodatkowaniu podlegają nieodpłatnie wydane materiały reklamowe,w jaki sposób prawidłowo rozliczać się z agencjami marketingowymi,czym są świadczenia złożone i zestawy towarów,jak dla celów podatkowych traktować wydatki na alkohol,jakie są różnicy między reprezentacją, a reklamą,jak rozliczyć podatek u źródła z tytułu zakupu usług reklamowych,jakie zobowiązania z tytułu PIT obciążają organizatora konkursu, sprzedaży premiowej itp.,jak rozliczyć rabaty bezpośrednie, a jak pośrednie,czym jest sprzedaż premiowa i jakie są jej skutki podatkowe,jakie są konsekwencje podatkowe organizacji szkoleń dla kontrahentów, bankietów i przyjęć,czym są konkursy i jakie są jej skutki podatkowe,jak rozliczyć podatkową umowę sponsoringu i działania w ramach Corporate Social Responsibility (CSR),czym są bony towarowe i jakie skutki podatkowe ich przekazania,czym jest cash back i jak go rozliczyć dla celów podatkowych.Nabywając niniejszą książkę, otrzymują Państwo:zebrane w jednym miejscu wszelkie informacje o skutkach podatkowych najpopularniejszych form akcji marketingowych: konkursy, sprzedaż premiowa, cach-back, rabaty bezpośrednie i pośrednie;praktyczną pomoc dla osób zajmujących rozliczeniami podatkowymi akcji marketingowych, jak również zajmujących się marketingiem;podsumowanie najnowszego orzecznictwa oraz interpretacji organów podatkowych (szczególny nacisk został położony na to, aby w jak największym zakresie uwzględnić interpretacje wydane w ostatnich dwóch latach).Najważniejsze zalety prezentowanej książki, dzięki którym szybciej wykonają Państwo swoje obowiązki i rozwiążą problemy z interpretacją przepisów prawa to:jest napisana prostym językiem, w którym teoria przeplatana jest licznymi przykładami z praktyki;przykłady rozliczeń podatkowych związanych z realizacją akcji marketingowych;uwzględnienie najnowszych zmian w prawie oraz orzecznictwa.Publikacja zawiera m.in. wzory informacji podatkowych składanych w ramach rozliczania akcji marketingowych;

Szczegóły

Tytuł
Podatki w działalności marketingowej
Autor
Mikołaj Jabłoński
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
16.5x23.8cm
Języki
polski
ISBN
9788381587402
Tytuł oryginału
U
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381587402
Data premiery
2019-06-20
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
PL
22 311 22 22
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
0,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Podatki w działalności marketingowej - Mikołaj Jabłoński
Podatki w działalności marketingowej
Mikołaj Jabłoński
0,00 zł
Przejdź do koszyka
0,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO