loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
55.49 Książki Nieoczywiste

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Wydawnictwo: Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
55,49 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu. W książce poruszają kluczowe zagadnienia tej dziedziny, takie jak:– podstawy metodologii nauk o zarządzaniu – główne typy badań, kierunki rozwoju metodologii oraz sposoby przygotowania badań,– problematyka badań interpretatywnych – specyfika badań jakościowych, procedury realizacji studiów przypadków, eksperymentów i symulacji, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu,– badania ilościowe – istota tych badań, podstawowe oraz zaawansowane techniki operacjonalizacji, modelowania i testowania, metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej.Trzecie wydanie książki wzbogaca wcześniejsze treści o nowe tematy, m.in. stawianie problemów naukowych, oryginalność badań, kryteria oceny rygoru metodycznego, wprowadzenie do badań jakościowych i ilościowych, a także badań operacyjnych. Publikacja skierowana jest do badaczy nauk o zarządzaniu, szczególnie młodych adeptów tej dyscypliny, studentów i doktorantów. Służyć ma zwłaszcza doskonaleniu warsztatu badawczego, ale będzie także pomocna tym wszystkim, którzy zamierzają rozwijać, weryfikować lub zmieniać swoje kompetencje badawcze. Autorami są pracownicy naukowi specjalizujący się w problematyce zarządzania strategicznego, przedsiębiorczości organizacyjnej, pomiaru efektywności, zarządzania zasobami niematerialnymi organizacji, turystyce, badaniach operacyjnych, a także w zagadnieniach kultury organizacyjnej.

Szczegóły

Tytuł
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Wydawnictwo
Wydanie
3
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
460
Format
17.0x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788363391096
Redakcja
Czakon Wojciech
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391096

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
55,49 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
55,49 zł
59,00 zł
Przejdź do koszyka
55,49 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO