59
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu. W książce poruszają kluczowe zagadnienia tej dziedziny, takie jak:- podstawy metodologii nauk o zarządzaniu - główne typy badań, kierunki rozwoju metodologii oraz sposoby przygotowania badań,- problematyka badań interpretatywnych - specyfika badań jakościowych, procedury realizacji studiów przypadków, eksperymentów i symulacji, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu,- badania ilościowe - istota tych badań, podstawowe oraz zaawansowane techniki operacjonalizacji, modelowania i testowania, metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej.Obecne, trzecie wydanie książki wzbogaca wcześniejsze treści o nowe tematy, m.in. stawianie problemów naukowych, oryginalność badań, kryteria oceny rygoru metodycznego, wprowadzenie do badań jakościowych i ilościowych, a także badań operacyjnych.
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Czakon Wojciech
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Wydanie
                                            3
                                        Rok wydania
                                            2015
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            460
                                        Format
                                            16.5x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326493270
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788326493270
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
                        
                    
                                            
                    
                    
                    59,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje