59
Książki
Nieoczywiste
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
Opis
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu. W książce poruszają kluczowe zagadnienia tej dziedziny, takie jak:- podstawy metodologii nauk o zarządzaniu - główne typy badań, kierunki rozwoju metodologii oraz sposoby przygotowania badań,- problematyka badań interpretatywnych - specyfika badań jakościowych, procedury realizacji studiów przypadków, eksperymentów i symulacji, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu,- badania ilościowe - istota tych badań, podstawowe oraz zaawansowane techniki operacjonalizacji, modelowania i testowania, metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej.Obecne, trzecie wydanie książki wzbogaca wcześniejsze treści o nowe tematy, m.in. stawianie problemów naukowych, oryginalność badań, kryteria oceny rygoru metodycznego, wprowadzenie do badań jakościowych i ilościowych, a także badań operacyjnych.
Szczegóły
Tytuł
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Autor
Czakon Wojciech
Wydawnictwo
Wydanie
3
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
460
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326493270
Rodzaj
Książka
EAN
9788326493270
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
59,00 zł
Recenzje