36.95
Polityka
Adam Marszałek
Polityczność mediów
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: Miękka
36,95 zł
Cena rekomendowana: 42,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Czwarty tom serii Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności podejmuje zagadnienie polityczności mediów. Pojęcie polityczności rozumiane jest przez autorów jako rodzaj wpływu sfery publicznej, społecznej czy kulturowej na komunikację międzyludzką toczącą się za pośrednictwem mediów. Te ostatnie ujmowane są nie tyle przez pryzmat technologii, ale także jako mechanizm komunikacji społecznej. Autorzy, analizując poszczególne media: muzykę, radio, telewizję oraz media cyfrowe, podejmują refleksję nad wpływem tychże mediów na budowanie powszechnych znaczeń poprzez zawłaszczanie wyobraźni i utrwalanie pewnych kalek kulturowych. Jednocześnie zwracają uwagę, jak mechanizm uwodzenia, czy wręcz zniewalania odbiorcy przez te media jest przez nie sankcjonowany i traktowany jako narzędzie kontroli społecznej.
Szczegóły
Tytuł
Polityczność mediów
Autor
Grażyna Pietruszewska-Kobiela
,
Adam Regiewicz
, Grażyna Stachyra
, Artur Żywiołek
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
322
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380192027
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380192027
Dodałeś produkt do koszyka
Polityczność mediów
36,95 zł
Recenzje