loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
30.52 Psychologia Mamania

Polityka karmienia piersią

Wydawnictwo: Mamania
Oprawa: Miękka
30,52 zł
Cena rekomendowana: 44,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

,,Polityka karmienia piersią” ujawnia fundamentalne znaczenie karmienia niemowląt dla zdrowia publicznego w XXI wieku.

Gabrielle Palmer w znakomicie udokumentowanej książce opisuje wyrafinowane techniki, które stosują wielkie korporacje, by przekonać rodziców do odwrócenia się od karmienia piersią. Żądza zysku firm produkujących żywność dla niemowląt systematycznie podważa pewność siebie matek i ich wiarę w zdolność wykarmienia piersią swoich dzieci.

·         Światową wartość rynku pokarmów dla niemowląt szacuje się na 20,2 miliardów dolarów rocznie, z czego dwie trzecie stanowią przychody ze sprzedaży mleka modyfikowanego.

·         Im częstszy jest kontakt matek z systemem opieki zdrowotnej, tym rzadziej decydują się one na karmienie piersią.

·         Instytucje humanitarne wysyłają tony mleka modyfikowanego w rejony klęsk żywiołowych. Tak rozumiana „pomoc” przyczynia się do pogorszenia stanu zdrowia i statystyk umieralności niemowląt.

„Polityka karmienia piersią” prezentuje radykalnie nowe spojrzenie na sprawę, która dotyczy nie tylko matek, lecz wszystkich członków naszego społeczeństwa: mężczyzn i kobiet, rodziców i bezdzietnych, starych i młodych.

Zawsze twierdziłam, że jeśli kobieta nie chce karmić piersią, nie powinno się jej do tego zmuszać, niezależnie od tego, czy dzieje się to na początku, czy też decyduje się przestać karmić później. Tyle tylko, że – moim zdaniem – powinna być w pełni poinformowana o zagrożeniach dla zdrowia jej i jej dziecka.

W Polsce „kryzys” karmienia piersią zarysował się wyraźnie w latach 90., kiedy po wprowadzeniu wolnego rynku pojawiły się wielkie koncerny stosujące wyrafinowane strategie marketingowe. Media zalała fala reklam. To miało przemożny wpływ na służbę zdrowia i opinię publiczną. Firmy działały niezgodnie z prawem obowiązującym w innych państwach Europy. Z badania przeprowadzonego w czterech krajach przez Interagency Group on Breastfeeding Monitoring (IGBM) wynika, że to właśnie Polska i polska służba zdrowia najbardziej ucierpiały w wyniku błędnych informacji przekazywanych w reklamach wielkich koncernów.

(Gabrielle Palmer dla Newsweek Polska)

Szczegóły

Tytuł
Polityka karmienia piersią
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
412
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788362829286
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Rogozińska Anna
Tytuł oryginału
The politics of breastfeeding
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788362829286
Data premiery
2015-01-22

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
30,52 zł
Cena rekomendowana: 44,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Polityka karmienia piersią - Gabrielle Palmer
Polityka karmienia piersią
Gabrielle Palmer
30,52 zł
44,90 zł
Przejdź do koszyka
30,52 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO