27.7
Książki
NARODOWE CENTRUM KULTURY
Polska klasa kreatywna
Wydawnictwo:
NARODOWE CENTRUM KULTURY
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
27,70 zł
Cena rekomendowana: 39,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Od kilku dziesięcioleci możemy obserwować rozprzestrzenianie się popularnych trendów i haseł dotyczących czynników rozwojowych miast i metropolii. Jednym z takich modnych i wpływowych określeń jest ?klasa kreatywna? ? termin wprowadzony do obiegu naukowego i publicystycznego przez Richarda Floridę. Niniejsza książka jest o klasie kreatywnej w Polsce, a konkretnie w polskich miastach. W poszczególnych rozdziałach Autorka zastanawia się nad rolą kreatywności w rozwoju, definicją klasy kreatywnej, umiejscowieniem terminu w szerszym dyskursie naukowym i kontrowersjami związanymi z tą koncepcją. Książka prezentuje również wyniki badań potencjału kreatywnego polskich miast, analizy jego wpływu na konkurencyjność miast, a także zidentyfikowane czynniki atrakcyjności przyciągające polską klasę kreatywną do poszczególnych ośrodków.
Szczegóły
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
371
Format
17.5x25.0cm
Języki
polski
ISBN
9788379821839
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379821839
Dodałeś produkt do koszyka
Polska klasa kreatywna
27,70 zł
Recenzje