loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
13.26 Książki Helion

Polski e-konsument typologia, zachowania

Magdalena Jaciow

,

Robert Wolny

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
13,26 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek. W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania: 1. KIM JEST e-konsument Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci. 2. CO KUPUJE e-konsument Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów. 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci. 4. JAK KUPUJE Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt. 5. GDZIE KUPUJE W sklepie internetowym czy na aukcji Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu

Szczegóły

Tytuł
Polski e-konsument typologia, zachowania
Autor
Magdalena Jaciow , Robert Wolny
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
191
Format
18.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324634026
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324634026
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
(32) 230-98-63
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
13,26 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Polski e-konsument typologia, zachowania - Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Polski e-konsument typologia, zachowania
Magdalena Jaciow, Robert Wolny
13,26 zł
34,90 zł
Przejdź do koszyka
13,26 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO