13.26
Książki
Helion
Polski e-konsument typologia, zachowania
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
13,26 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek. W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania: 1. KIM JEST e-konsument Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci. 2. CO KUPUJE e-konsument Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów. 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci. 4. JAK KUPUJE Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt. 5. GDZIE KUPUJE W sklepie internetowym czy na aukcji Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu
Szczegóły
Tytuł
Polski e-konsument typologia, zachowania
Autor
Magdalena Jaciow
, Robert Wolny
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
191
Format
18.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324634026
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324634026
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Polski e-konsument typologia, zachowania
13,26 zł
Recenzje