64.86
Marketing i ekonomia
Petrus
Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
64,86 zł
Cena rekomendowana: 95,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Przedsprzedaż - wysyłka po 23.06.2025
Opis
Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy tych zagadnień. Praca ta, wpisująca się w aktualne dyskusje na temat roli nowych technologii w społeczeństwie, wnosi istotny wkład w badania naukowe z zakresu mediów oraz komunikacji. Świadomość profesjonalizacji vlogow, konieczności budowania własnej marki przez twórców rośnie, nie zawsze jednak świadomość czynników decydujących o wyróżnieniu się danego twórcy pośród wielości innych powstających treści jest wystarczająca we wszystkich aspektach tego procesu. - prof. ucz. dr hab. Monika Przybysz, Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Jedną z form publikacji dostępnych w serwisie YouTube są vlogi, które stanowią, zdaniem Autorki formę komunikacji online, „integrującą video z autorską narracją, pozwalającą na prezentację własnych opinii, analiz i obserwacji”. Ta forma narracji stała się dla wielu dziennikarzy atrakcyjnym narzędziem interakcji z odbiorcami, „wolnym od redakcyjnych ograniczeń oraz presji politycznych i ekonomicznych”. To spostrzeżenie stało się dla powodem do podjęcia pracy nad dysertacją dotykającą zjawiska vlogów (video blog), skontekstowanego do wybranych przykładów dziennikarzy polskich. Tym samym Autorka wypełnia lukę badawczą w tym zakresie (temat słabo rozpoznany) interesującą i ciekawą pracą, wnoszącą do dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach, własny wkład teoretyczny. - dr hab. Mirosław Lakomy, prof. UIK, Uniwersytet Ignatianum w Krakowie
Jedną z form publikacji dostępnych w serwisie YouTube są vlogi, które stanowią, zdaniem Autorki formę komunikacji online, „integrującą video z autorską narracją, pozwalającą na prezentację własnych opinii, analiz i obserwacji”. Ta forma narracji stała się dla wielu dziennikarzy atrakcyjnym narzędziem interakcji z odbiorcami, „wolnym od redakcyjnych ograniczeń oraz presji politycznych i ekonomicznych”. To spostrzeżenie stało się dla powodem do podjęcia pracy nad dysertacją dotykającą zjawiska vlogów (video blog), skontekstowanego do wybranych przykładów dziennikarzy polskich. Tym samym Autorka wypełnia lukę badawczą w tym zakresie (temat słabo rozpoznany) interesującą i ciekawą pracą, wnoszącą do dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach, własny wkład teoretyczny. - dr hab. Mirosław Lakomy, prof. UIK, Uniwersytet Ignatianum w Krakowie
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo PETRUS
Raciborska 13/31
30-384 Kraków (Polska)
tel: 601974991
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
Autor
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
438
ISBN
978-83-7720-836-6
Kraj produkcji
PL
Rodzaj
Książka
EAN
9788377208366
Data premiery
2025-06-23
Dodałeś produkt do koszyka

Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
64,86 zł
Recenzje