64.9
Książki
MT Biznes
Pomiar uniwersalny
Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Twarda
Opis
Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za niewymierne, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj: Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczyDowiedz się: Jak nie mierzyć ryzyka Jak dokonać pomiaru miękkich kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaruPomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor,
Szczegóły
Tytuł
Pomiar uniwersalny
Podtytuł
Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor
Hubbard Douglas W.
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Twarda
Ilość stron
400
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788361732631
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Zinserling Urszula
Tytuł oryginału
HOW TO MEASURE ANYTHING
Rodzaj
Książka
EAN
9788361732631
Data premiery
2011-09-28
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Pomiar uniwersalny
64,90 zł
Recenzje