loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49.9 Książki MT Biznes

Pomiar uniwersalny
Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Hubbard Douglas W.

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka
49,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za ?niewymierne?, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:? Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są? Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami? Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczyDowiedz się:? Jak nie mierzyć ryzyka? Jak dokonać pomiaru ?miękkich? kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych? Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru? Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Szczegóły

Tytuł
Pomiar uniwersalny
Podtytuł
Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor
Hubbard Douglas W.
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
400
Format
15.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377464670
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Zinserling Urszula
Tytuł oryginału
How to Measure Anything: Finding the Value of "Intangibles" in Business
Rodzaj
Książka
EAN
9788377464670
Data premiery
2013-10-04
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
665 055 813
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Pomiar uniwersalny - Hubbard Douglas W.
Pomiar uniwersalny
Hubbard Douglas W.
49,90 zł
Przejdź do koszyka
49,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO