31.49
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Pomost medialny
Rola mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Książka systematyzuje wyniki badań empirycznych oraz rozważań teoretycznych podejmowanych przez obie autorki, dotyczących roli mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich. Jej głównym celem jest uzupełnienie istniejącej w polskich badaniach luki w systematycznych badaniach empirycznych dotyczących medialnego wizerunku Polski i Polaków w mediach niemieckich oraz wizerunku Niemiec i Niemców w mediach polskich. Wyniki tych badań (zestawione z wynikami badań opinii) mogą się stać rzetelną podstawą do formułowania wniosków na temat związków pomiędzy treścią przekazu mediów a procesem kształtowania, utrwalania czy też zmian stereotypów narodowych, a dzięki temu być pomocne w nakreśleniu roli mediów we współczesnych stosunkach miedzy oboma krajami.Zauważalną cechą polskiej nauki o komunikowaniu ostatniej dekady jest dominacja prac o charakterze teoretyczno-deskryptywnym, nastawionych na popularyzację bądź odwoływanie się do badaczy zachodnich, głównie anglosaskich. Pomost medialny może być pierwszą w polskiej literaturze przedmiotu książką traktującą o roli mediów w międzynarodowym komunikowaniu politycznym, wykorzystującą rezultaty badań empirycznych przeprowadzonych przez obie autorki.Z recenzji dr. hab. Zbigniewa Oniszczuka
Szczegóły
Tytuł
Pomost medialny
Podtytuł
Rola mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich
Autor
Hess Agnieszka
, Szymańska Agnieszka<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323328124
Rodzaj
Książka
EAN
9788323328124
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Pomost medialny
31,49 zł
Recenzje