99
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że dobry pomysł jest wieczny. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam. Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej. Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.
Szczegóły
Tytuł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Autor
Barry Pete
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
272
Format
20.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301162283
Rodzaj
Książka
EAN
978830116228301
Data premiery
2010-10-08
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
99,00 zł
Recenzje