9.5
Pedagogika
Impuls
(Po)nowoczesny podmiot w doświadczeniu spotkania. Antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania
Antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
Opis
Prezentowana publikacja zasługuje na uwagę każdego, kto zajmuje się podstawami pedagogiki. Stanowi ona próbę ujęcia doświadczenia spotkania wraz z jego pedagogicznymi implikacjami.
Praca ma charakter interdyscyplinarny, ponieważ problem spotkania rozpatrywany jest z perspektywy: filozoficznej, psychologicznej, socjologicznej oraz geograficznej (czasoprzestrzeń). Podjęty temat badawczy wpisuje się w niezapełnioną w polskiej pedagogice lukę badań. W monografii odwołano się m.in. do takich koncepcji, jak filozofia spotkania, czy teoria strukturacji.
Praca ma charakter interdyscyplinarny, ponieważ problem spotkania rozpatrywany jest z perspektywy: filozoficznej, psychologicznej, socjologicznej oraz geograficznej (czasoprzestrzeń). Podjęty temat badawczy wpisuje się w niezapełnioną w polskiej pedagogice lukę badań. W monografii odwołano się m.in. do takich koncepcji, jak filozofia spotkania, czy teoria strukturacji.
Szczegóły
Tytuł
(Po)nowoczesny podmiot w doświadczeniu spotkania. Antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania
Podtytuł
Antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania
Autor
Ryk Andrzej
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
96
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8373086715
Rodzaj
Książka
EAN
978837308671599
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

(Po)nowoczesny podmiot w doświadczeniu spotkania. Antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania
9,50 zł
Recenzje