34
Książki
Helion
Portret klienta Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Astronomia ludzkich potrzeb
Fakty ukryte pod obrazem
Oko w oko z consumer insight
Poznawanie odbiorcy z bliska
"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphyego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni".
Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:
Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę
Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji
Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie
Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe
Fakty ukryte pod obrazem
Oko w oko z consumer insight
Poznawanie odbiorcy z bliska
"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphyego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni".
Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:
Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę
Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji
Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie
Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe
Szczegóły
Tytuł
Portret klienta Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
Autor
Staniszewska Dorota
, Staniszewski Marek
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
136
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324624454
Rodzaj
Książka
EAN
9788324624454
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Portret klienta Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
34,00 zł
Recenzje