40.13
Książki
UMCS
Postawy zdystansowania i tolerancyjności a zasoby osobiste młodzieży słabowidzącej
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Monografia podejmuje ważną i złożona problematykę psychospołecznego funkcjonowania osób słabowidzących. Praca wprowadza w niezbyt często podejmowane obszary rozważań dotyczących teorii i praktyki pedagogiki specjalnej. Kompleks podjętych w niej zagadnień uświadamia różnorodne określenia zależności pomiędzy posiadanymi postawami zdystansowania i tolerancyjności osób słabowidzących a ich zasobami osobistymi. Jestem przekonana, że niniejsza publikacja będzie stanowić istotny wkład w rozwój współczesnych form wsparcia osób słabowidzących. Lektura książki może zainspirować i motywować pedagogów specjalnych do podejmowania twórczych, racjonalnych, przemyślanych działań praktycznych. Przewiduję, że zaznajomienie się Czytelników - studentów pedagogiki specjalnej, nauczycieli, terapeutów, rodziców - z poruszanymi w tym opracowaniu różnorodnymi aspektami funkcjonowania osób słabowidzących będzie miało duże znaczenie praktyczne w rozwiązywaniu konkretnych problemów w pracy terapeutycznej z tymi osobami oraz pozwoli na lepsze zrozumienie ich sytuacji życiowej i drogi rozwoju.Z recenzji dr hab. Bernadety Szczupał, prof. APS
Szczegóły
Tytuł
Postawy zdystansowania i tolerancyjności a zasoby osobiste młodzieży słabowidzącej
Autor
Urszula Olejnik
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
254
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322790809
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322790809
Data premiery
2018-04-26
Dodałeś produkt do koszyka
Postawy zdystansowania i tolerancyjności a zasoby osobiste młodzieży słabowidzącej
40,13 zł
Recenzje