40.67
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Postcovidowa dominacja mediów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Opis
Rola mediów w czasie pandemii COVID-19 (od ang. Coronavirus Disease 2019), choroby, która została zidentyfikowana w Chinach jesienią 2019 r., wzrosła do niewyobrażalnych rozmiarów. W okresach nasilenia liczby zakażeń lockdown (ang. zamknięcie) był niemal całkowity, a na ulicach dużych miast na całym świecie, zwykle zatłoczonych, prawie nie było ludzi ani samochodów. Każdy miał prawo przemieszczać się jedynie w uzasadnionych przypadkach, np. w celu kupienia żywności w najbliższych sklepach spożywczych, a cała aktywność ludzka przeniosła się do Internetu. W sieci toczyło się ożywione życie: zawodowe, szkolne, naukowe, towarzyskie, sportowe, kulturalne itp.
Żadne nawet najbardziej nowoczesne społeczeństwo nie było przygotowane na tego rodzaju sytuację zarówno technologicznie, jak i mentalnie. Przedłużający się okres zamknięcia generował lęk i frustrację.
Czy obecnie, po takich trudnych doświadczeniach, jesteśmy gotowi do pełnego funkcjonowania w cyberprzestrzeni? Co tracimy, a co zyskujemy, przenosząc aktyw-ności do sieci? Na te pytania i wiele innych starają się odpowiedzieć autorzy tekstów zamieszczonych w tej książce.
Żadne nawet najbardziej nowoczesne społeczeństwo nie było przygotowane na tego rodzaju sytuację zarówno technologicznie, jak i mentalnie. Przedłużający się okres zamknięcia generował lęk i frustrację.
Czy obecnie, po takich trudnych doświadczeniach, jesteśmy gotowi do pełnego funkcjonowania w cyberprzestrzeni? Co tracimy, a co zyskujemy, przenosząc aktyw-ności do sieci? Na te pytania i wiele innych starają się odpowiedzieć autorzy tekstów zamieszczonych w tej książce.
Szczegóły
Tytuł
Postcovidowa dominacja mediów
Autor
Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo
Autor
Opracowanie zbiorowe
Rok wydania
2022
Ilość stron
151
ISBN
9788382064018
EAN
9788382064018
Dodałeś produkt do koszyka
Postcovidowa dominacja mediów
40,67 zł
Recenzje