loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
38.9 Książki Helion

Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Matthew W. Ragas

,

Bolivar J. Bueno

Wydawnictwo: Helion
Seria: exclusive
Oprawa: twarda
38,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach

Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie -- popartą wieloletnimi badaniami autorów -- znajdziesz właśnie w tej książce.

Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:

  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!

"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą." Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki

"Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów" -- spis treści:

Przedmowa (11)

Podziękowania (15)

Wprowadzenie (17)

  • Nasze poszukiwania sekretów wierności klienta wobec marki (17)
  • Różnica pomiędzy destrukcyjnymi i dobroczynnymi formami kultu (19)
  • Kultowy branding nie działa na moich klientów (21)
  • Poznajcie Abrahama Maslowa - ojca kultowego brandingu (24)
  • Siedem zasad budowania świadomości kultowej marki (27)
  • Jak wybraliśmy dziewięć kultowych marek? (30)

Zasada 1. Klient chce należeć do grupy, która jest inna od wszystkich (43)

  • Klient nie chce czuć się wyobcowany jak rozbitek na bezludnej wyspie (45)
  • Kultowe marki są substytutem rodziny (46)
  • Wygląd, przekaz i właściwości - trzej najlepsi przyjaciele każdej kultowej marki (50)
  • Mała rzecz może mieć wielkie znaczenie (57)

Zasada 2. Twórców kultowych marek cechuje odwaga i determinacja (65)

  • Nie chodzi o to, by kwestionować powszechną świadomość, lecz by ją przełamywać (66)
  • Zwykli ludzie podejmują niezwykłe ryzyko (71)
  • Właściciele kultowych marek nigdy się nie poddają (78)
  • Co nie zabija, to hartuje (82)

Zasada 3. Kultowe marki sprzedają styl życia (85)

  • Sekret "Króla rozrywki" (86)
  • Zrozumieć, na czym polega spełnienie samego siebie (89)
  • Stwórz "punkty styczne" z Twoją marką (98)
  • Kultowe marki tworzą "żywe pomniki" (100)

Zasada 4. Słuchaj chóru i stwórz ewangelistów kultowej marki (103)

  • Przestań agitować "pogan" i zwróć się w stronę chóru (105)
  • Ewangeliści pomogą naprawić stosunki z klientami (111)
  • Znajdź drogę do serca swojego klienta (113)
  • Potrzebujesz ewangelistów swojej marki tak samo, jak oni potrzebują Ciebie (116)
  • Dla swoich ewangelistów warto zdziałać cuda (117)
  • Nawet jeśli twórcom kultowej marki zdarzy się zgrzeszyć, chór powróci na łono swojego kościoła (120)

Zasada 5. Kultowe marki tworzą społeczności swoich klientów (123)

  • Społeczność klientów "Star Treka" (127)
  • Wykorzystaj marketing do stymulowania społeczności swoich klientów (128)

Zasada 6. Kultowe marki są powszechne (143)

  • Klienci kultowych marek mają od 8 do 80 lat (145)
  • Kultowe marki są uniwersalne (147)
  • Kultowe marki mają we krwi dzielenie się i współpracę (150)
  • Kultowe marki przeciwstawiają się podejściu typu "nakazuj i kontroluj" (153)
  • Użyj reklamy do przekazywania komunikatu o otwartości i powszechności Twojej marki (157)
  • Kultowe marki sprzedają "gotowe niedokończone produkty" (159)

Zasada 7. Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów (163)

  • Kultowe marki pozostawiają trwałe wspomnienia (167)
  • Nie zapominaj, ile może zdziałać nostalgia (170)
  • Duch współzawodnictwa (172)

Podsumowanie (183)

  • Jak wykorzystać siedem złotych zasad w praktyce? (183)
  • Podsumowanie siedmiu złotych zasad budowania świadomości kultowej marki (184)

Dodatek (195)

  • Wywiad z ekspertami w sprawach kultu - Rickiem Rossem i Jerrym Whitfieldem (195)

Skorowidz (205)

Szczegóły

Tytuł
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
Autor
Matthew W. Ragas , Bolivar J. Bueno
Wydawnictwo
Seria
exclusive
Rok wydania
2007
Oprawa
twarda
Ilość stron
216
Format
14,5 x 21,5
ISBN
9788324603541
Rodzaj
Książka
EAN
9788324603541
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
(32) 230-98-63
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
38,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
38,90 zł
Przejdź do koszyka
38,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO