47.52
Książki
CeDeWu
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: miękka
47,52 zł
Cena rekomendowana: 60,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów.
Zebrane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy oraz marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują zarówno wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu innowacyjności współczesnych przedsiębiorstw.
Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być przydatna szerokiemu gronu odbiorców.
Zebrane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy oraz marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują zarówno wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu innowacyjności współczesnych przedsiębiorstw.
Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być przydatna szerokiemu gronu odbiorców.
Szczegóły
Tytuł
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49
Autor
Monika Zajkowska
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
miękka
Ilość stron
198
Format
165x235 mm
ISBN
9788381020145
Stan
Nowy
EAN
9788381020145
Dodałeś produkt do koszyka
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49
47,52 zł
Recenzje