49.25
Książki
Aspra
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Wybrane aspekty
Wydawnictwo:
Aspra
Oprawa: Miękka
Opis
Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, tworząc nowe obszary marketingu sektorowego. Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a praktycznym wykorzystywaniem w różnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym). Autor analizuje działalność komunikacyjną w wymienionych obszarach marketingu, opierając się na materiale empirycznym, umożliwiającym weryfikowanie stawianych hipotez. Założeniem kluczowym dla prezentowanych rozważań jest spostrzeżenie, iż społeczna ekspansja marketingu wynika z faktu wykorzystywania podobnych narzędzi komunikowania marketingowego, które mają charakter uniwersalny, są łatwo dostosowywane do niebiznesowych warunków i efektywne niezależnie od obszary wykorzystywania. Komunikowanie marketingowe pełni tym samym funkcję łącznika między biznesowymi i niebiznesowymi obszarami marketingu sektorowego, stanowiąc czynnik determinujący społeczną ekspansję marketingu.
Szczegóły
Tytuł
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Podtytuł
Wybrane aspekty
Autor
Sławomir Gawroński
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
408
Format
16.0x23.4
Języki
polski
ISBN
9788375454192
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375454192
Data premiery
2013-06-19
Dodałeś produkt do koszyka
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
49,25 zł
Recenzje