20.64
Socjologia
Elipsa
Praca konsumentów
Teorie praktyki i uwarunkowania
Wydawnictwo:
Elipsa
Oprawa: Kartonowa Foliowana
20,64 zł
Cena rekomendowana: 25,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Nie ulega wątpliwości, że przedstawione w pracy zjawiska związane z pracą niematerialną, tworzeniem treści, praktykami prosumpcyjnymi, pracą fanowską, ekonomią współdzielenia stają się coraz wyraźniejszym elementem współczesnego porządku społeczno-gospodarczego. Celem przedstawionej rozprawy jest próba prześledzenia i przeanalizowania zarówno przykładów produktywnych praktyk konsumentów i ich zaangażowania w procesy współtworzenia wartości, jak i dyskursów podejmujących się wyjaśnienia charakteru podejmowanych przez nich działań.Praca stanowi próbę przedstawienia i uporządkowania zróżnicowanej, interdyscyplinarnej refleksji dotyczącej pracy konsumentów i ich zaangażowania we współtworzenie wartości. Jej naczelnym zadaniem jest zatem identyfikacja istniejących dyskursów w postaci teorii występujących w obszarze krytycznej ekonomii politycznej, teorii marketingowej, studiów kulturowych i badań medioznawczych.Dodatkowym celem poznawczym pracy jest chęć ukazania coraz większego udziału konsumentów w działaniach o charakterze produktywnym. Płynność granic pomiędzy pracą i konsumpcją wydaje się odzwierciedlać trudności, na jakie napotykamy, próbując wytyczyć linie podziału pomiędzy produkcją i konsumpcją.
Szczegóły
Tytuł
Praca konsumentów
Podtytuł
Teorie praktyki i uwarunkowania
Autor
Konstanty Strzyczkowski
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
200
Format
16.6x24.1
Języki
polski
ISBN
9788380171985
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380171985
Kraj produkcji
PL
Producent
Publicat S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Praca konsumentów
20,64 zł
Recenzje