20.64
Socjologia
Elipsa
Praca konsumentów
Teorie praktyki i uwarunkowania
Wydawnictwo:
Elipsa
Oprawa: Kartonowa Foliowana
20,64 zł
Cena rekomendowana: 25,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Nie ulega wątpliwości, że przedstawione w pracy zjawiska związane z pracą niematerialną, tworzeniem treści, praktykami prosumpcyjnymi, pracą fanowską, ekonomią współdzielenia stają się coraz wyraźniejszym elementem współczesnego porządku społeczno-gospodarczego. Celem przedstawionej rozprawy jest próba prześledzenia i przeanalizowania zarówno przykładów produktywnych praktyk konsumentów i ich zaangażowania w procesy współtworzenia wartości, jak i dyskursów podejmujących się wyjaśnienia charakteru podejmowanych przez nich działań.Praca stanowi próbę przedstawienia i uporządkowania zróżnicowanej, interdyscyplinarnej refleksji dotyczącej pracy konsumentów i ich zaangażowania we współtworzenie wartości. Jej naczelnym zadaniem jest zatem identyfikacja istniejących dyskursów w postaci teorii występujących w obszarze krytycznej ekonomii politycznej, teorii marketingowej, studiów kulturowych i badań medioznawczych.Dodatkowym celem poznawczym pracy jest chęć ukazania coraz większego udziału konsumentów w działaniach o charakterze produktywnym. Płynność granic pomiędzy pracą i konsumpcją wydaje się odzwierciedlać trudności, na jakie napotykamy, próbując wytyczyć linie podziału pomiędzy produkcją i konsumpcją.
Szczegóły
Tytuł
Praca konsumentów
Podtytuł
Teorie praktyki i uwarunkowania
Autor
Konstanty Strzyczkowski
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
200
Format
16.6x24.1
Języki
polski
ISBN
9788380171985
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380171985
Dodałeś produkt do koszyka
Praca konsumentów
20,64 zł
Recenzje