20.6
Książki
Ekonomik
Opis
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).Książka składa się z trzech rozdziałów:1. Na czym polega praca w call center.2. Jak znaleźć pracę w call center.3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.Z książki można dowiedzieć się:- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;- czego będzie wymagał pracodawca.
Szczegóły
Rok wydania
2011
Oprawa
miękka
ISBN
9788377350065
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377350065
Data premiery
2011-07-26
Dodałeś produkt do koszyka
Pracownik call center
20,60 zł
Recenzje