49
Książki
Nieoczywiste
Praktyczny marketing miast i regionów
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Twarda
Opis
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.plKsiążka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga. Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia
Szczegóły
Rok wydania
2012
Oprawa
Twarda
Ilość stron
240
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326438318
Rodzaj
Książka
EAN
9788326438318
Data premiery
2012-07-20
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Praktyczny marketing miast i regionów
49,00 zł
Recenzje