27.9
Pozostałe
Helion
Praktyka przekonywania czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy... są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie -- sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!
Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:
Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.
Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:
Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.
Szczegóły
Tytuł
Praktyka przekonywania czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji
Autor
Kordziński Jarosław
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
181
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
8324621571
Rodzaj
Książka
EAN
9788324621576
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Praktyka przekonywania czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji
27,90 zł
Recenzje