15.23
Książki
Novae Res
Prankvertising i immersive branding
emocje na usługach marketingu wirusowego
Wydawnictwo:
Novae Res
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
15,23 zł
Cena rekomendowana: 23,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorcówCo zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystkoCo się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń InternetuCzy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowyJak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymiNa ile social media są nadal socialAutorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież cel uświęca środki
Szczegóły
Tytuł
Prankvertising i immersive branding
Podtytuł
emocje na usługach marketingu wirusowego
Autor
Ewelina Masiarz
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
82
Format
14.5x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788380830585
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380830585
Dodałeś produkt do koszyka
Prankvertising i immersive branding
15,23 zł
Recenzje