loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
39.53 Książki Helion

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II

Wydawnictwo: Helion
39,53 zł
Cena rekomendowana: 57,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Dobry projektant UX musi umiejętnie godzić wymagania techniczne i użytkowe ze schematem ludzkiego sposobu postrzegania świata. Psychologia behawioralna potrafi szczegółowo opisać prawidła rządzące zachowaniem ludzi i stanowi źródło wiedzy, która jest niezwykle ważna dla projektanta interfejsu. Nawet najbardziej atrakcyjny projekt okaże się nieudany, jeśli będzie zmuszał użytkowników do dostosowania się do niego, zamiast podążać za ich naturalną percepcją. To najważniejsza, niezwiązana ściśle z projektowaniem umiejętność, jaką powinien posiadać projektant.Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu.Najciekawsze zagadnienia:w jaki sposób atrakcyjność wizualna projektu wywołuje pozytywne reakcjeosiągnięcia psychologii, które powinni znać projektanci, i ich związek z heurystyką UXmodele predykcyjne, takie jak prawa Fittsa, Jakoba i Hickaetyczne aspekty korzystania z psychologii w projektowaniuOto doskonałe źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zawodowców! Możesz zgłębić i zrozumieć UX, zamiast jedynie naśladować istniejące wzorce!Chris Desjardins, prezes firmy Tungsten

Szczegóły

Tytuł
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
ISBN
978-83-289-1339-4
Rodzaj
Książka
EAN
9788328913394
Data premiery
2024-09-18

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
39,53 zł
Cena rekomendowana: 57,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II - Jon Yablonski
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II
Jon Yablonski
39,53 zł
57,00 zł
Przejdź do koszyka
39,53 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO