loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
99 Książki C. H. Beck

Prawo blogosfery

Goździaszek Łukasz<br />

Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: MONOGRAFIE PRAWNICZE
Oprawa: Miękka
99,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Blogi internetowe to wysoce zindywidualizowane strony internetowe z treściami tworzonymi przez konkretną osobę (rzadziej kilka osób), której osobowość, zainteresowania, umiejętności, odczucia i opinie wyróżniają blog spośród innych. W związku z coraz większą popularnością blogów zaczęły je prowadzić także różnego typu jednostki organizacyjne, czego przykładem są funkcjonujące w niemałej ilości blogi firmowe.Wzrostowi popularności blogów towarzyszy ich profesjonalizacja, również w aspekcie zarobkowego ich charakteru. Na blogach zaczęły pojawiać się nie tylko abstrakcyjne treści tworzone przez prowadzącego bloga, ale też w coraz większym zakresie opinie i komentarze dotyczące konkretnych zdarzeń, usług lub produktów, co nierzadko wiąże się z sięganiem do twórczości lub prywatności innych osób.Rozpoczęcie prowadzenia bloga od strony technicznej jest bardzo proste. Pomysłowość, talent i pracowitość twórcy przekłada się najczęściej na sukces blogu. Sukces zaś liczy się nie tylko ilością odbiorców, ale też zarobkami. Upowszechnienie blogów, choć jest zjawiskiem interesującym, a nawet jak się wydaje kulturowo i społecznie pożądanym, przekłada się na zawiązanie szeregu relacji z osobami lub jednostkami organizacyjnymi (przedsiębiorcami). W efekcie powstają rozliczne stosunki prawne.Celem książki jest przedstawienie problematyki blogów w świetle adekwatnych dla tej materii regulacji prawnych. Obecnie system regulacji w tym zakresie jest w wysokim stopniu niejasny i nieprzewidywalny. Poza typowymi problemami dla cyberprzestrzeni, jak szeroki zakres oddziaływania i trudności z ustaleniem tożsamości użytkowników, dochodzi kwestia wolności w Internecie i prawa do wypowiadania swoich ocen, czy po prostu opisywania zdarzeń ze swojego życia, które jednak ingerują w sferę prywatności drugiej osoby.Dzięki tej publikacji wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z takimi zagadnieniami jak: blog na tle uregulowań prasowych oraz w kontekście regulacji dotyczącej telewizji, prawa autorskie do utworów tekstowych, graficznych i multimedialnych: utwory własne zamieszczane na blogu, wykorzystanie cudzych utworów we własnych kompozycjach, odesłania elektroniczne do cudzych utworów, wyrażanie ocen i ingerencja w sferę prywatną oraz zawodową (firmową) innych osób, odpowiedzialność za działania użytkowników, komercjalizacja bloga.Publikacja adresowana do blogerów, przedsiębiorców, medioznawców, prawników, naukowców, informatyków i wszystkich zainteresowanych rozwojem Internetu.

Szczegóły

Tytuł
Prawo blogosfery
Autor
Goździaszek Łukasz<br />
Wydawnictwo
Seria
MONOGRAFIE PRAWNICZE
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
190
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788325563776
Rodzaj
Książka
EAN
9788325563776
Data premiery
2014-06-04
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
PL
22 311 22 22
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
99,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Prawo blogosfery - Goździaszek Łukasz<br />
Prawo blogosfery
Goździaszek Łukasz<br />
99,00 zł
Przejdź do koszyka
99,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO