loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
315 Literatura obcojęzyczna Pearson

Principles of Marketing, Global Edition

Kotler Philip

,

Armstrong Gary

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
315,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text.Help students learn how to create value through customer connections and engagementIn a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 17th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.MyLabTM Marketing not included. Students, if MyLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson rep for more information.MyLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

Szczegóły

Tytuł
Principles of Marketing, Global Edition
Autor
Kotler Philip , Armstrong Gary
Wydawnictwo
Wydanie
17
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
736
Format
21.4x27.6cm
Języki
angielski
ISBN
9781292220178
Rodzaj
Książka
EAN
9781292220178
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
315,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Principles of Marketing, Global Edition - Kotler Philip, Armstrong Gary
Principles of Marketing, Global Edition
Kotler Philip, Armstrong Gary
315,00 zł
Przejdź do koszyka
315,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO