34.9
Książki
Helion
PRo-MOC-ja
Reklama i public relations w małej firmie
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Wypromuj się albo zgiń!Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
Szczegóły
Tytuł
PRo-MOC-ja
Podtytuł
Reklama i public relations w małej firmie
Autor
Pietraszek Marcin
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
168
Format
13.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324683369
Rodzaj
Książka
EAN
9788324683369
Data premiery
2014-02-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

PRo-MOC-ja
34,90 zł
Recenzje