29.75
Historia
Norbertinum
Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji
Wydawnictwo:
Norbertinum
Oprawa: Twarda
29,75 zł
Cena rekomendowana: 38,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Praca Tadeusza Zycha podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie czym był Wrzesień 1939 roku dla społeczeństwa polskiego w czasie okupacji oraz jaki wpływ pozostawił w ich świadomości. Spojrzenie na klęskę kampanii wrześniowej od strony jej skutków psychologicznych i społecznych oparte jest na analizie prasy konspiracyjnej lat 1939-1945 oraz podziemnych broszur. Celem pracy jest ukazanie obrazu walk jesiennych 1939 roku, jaki rodził się w czasie ich trwania i pierwszych miesiącach powrześniowych. Postawy, stereotypy i odbiór klęski, które wówczas się wytworzyły, funkcjonują do dzisiaj.
Producent:
NORBERTINUM WYDAWNICTWO – DRUKARNIA – KSIĘGARNIA spółka z o.o.
DŁUGA 5
20-346 LUBLIN (PL)
tel: 513042900
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda
Ilość stron
211
Format
15.0x21.5cm
Języki
polski
ISBN
9788372225382
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788372225382
Dodałeś produkt do koszyka

Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji
29,75 zł
Recenzje