21.63
Psychologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok
Rok X 2014 Nr 2 (25)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Spis treściROZPRAWY I ARTYKUŁYLeah O?Toole, Cooperative learningin Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich ?z doświadczeń i refl eksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk) . . . . . . . . . . 21Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Kategoria rodzinyw słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa. Ujęcie diachroniczne . . . . . . . . . . . . 45Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,Knowledge in the teaching-learning process ?from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykęidei wyłaniającego się programu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86NARRACJE I PRAKTYKIZdzisław Aleksander, The concept of teachers? learningin the fi eld of early education. From the Freinet pedagogyto the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101SPRAWOZDANIABarbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conferenceof International Froebel Society. Canterbury, 26?28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu DelegatówPolskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120Informacje dla Autorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121ContentsSTUDIES AND ARTICLESLeah O?Toole, Cooperative learningin Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7Małgorzata Wójcik, In search of a model for teaching practice ?the experience and refl ection of an academic teacher (practice teacher) . . . . . . . . . . 21Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska,Family in the mental lexicon of preschool children. Diachronic view . . . . . . . . . . . . . 45Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,Knowledge in the teaching-learning process ?from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73Aleksandra Maj, The project approach as a strategy for the implementationof the idea of an emergent curriculum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86NARRATIONS AND PRACTICESZdzisław Aleksander, The concept of teachers? learningin the fi eld of early education. From the Freinet pedagogyto the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101REPORTSBarbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conferenceof International Froebel Society. Canterbury, 26?28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu DelegatówPolskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120Information for Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
Szczegóły
Tytuł
Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok
Podtytuł
Rok X 2014 Nr 2 (25)
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
126
Format
16.8x24.0cm
Języki
polski
Języki
angielski
ISBN
9771734158206
Język oryginału
angielski
Tytuł oryginału
Issues in early education
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
977173415820625
Dodałeś produkt do koszyka
Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok
21,63 zł
Recenzje