loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
50 Książki CeDeWu

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
w kontekście mediów społecznościowych

Dejnaka Agnieszka

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
50,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Szczegóły

Tytuł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Podtytuł
w kontekście mediów społecznościowych
Autor
Dejnaka Agnieszka
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375565836
Rodzaj
Książka
EAN
9788375565836
Data premiery
2013-06-14
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
22 374 90 20
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
50,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - Dejnaka Agnieszka
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Dejnaka Agnieszka
50,00 zł
Przejdź do koszyka
50,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO