50
Książki
CeDeWu
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
w kontekście mediów społecznościowych
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Szczegóły
Tytuł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Podtytuł
w kontekście mediów społecznościowych
Autor
Dejnaka Agnieszka
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375565836
Rodzaj
Książka
EAN
9788375565836
Data premiery
2013-06-14
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
50,00 zł
Recenzje