20.64
Psychologia
Wydawnictwo Naukowe UAM
Proces uczenia się przed w trakcie i po pandemii COVID-19 Badanie VULCAN
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
Opis
Czy czas pandemii COVID-19 i kształcenia zdalnego trwale zmienił polską szkołę? Czy po nadrobieniu zaległości programowych system szkolny będzie dążył do status quo sprzed pandemii? Czy wymuszone sytuację rozwiązania technologiczne i nowe kompetencje nauczycieli i uczniów zostaną wykorzystane? Te i podobne pytania nurtują naukowców i praktyków, a prowadzone w obszarze edukacji badania przybliżają nas do odnalezienia odpowiedzi. Prezentowanym raportem badawczym włączamy się w dyskusję nad rzeczywistością kształcenia zdalnego i przewidywaniami co do jego bliższych i dalszych konsekwencji. Książka jest finalnym raportem z badań nad procesem uczenia się w czasie pandemii COVID-19, prowadzonych w roku szkolnym 2020/2021 przez zespół badawczy z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i firmę VULCAN (operatora jednego z najpopularniejszych dzienników elektronicznych ? UONET+). Wyniki badań, które obudowaliśmy ramą teoretyczną dotyczącą sytuacji w Polsce w okresie pandemii, a także dynamiki cyfrowego świata ucznia, teorii uczenia się wspomaganego technologicznie i procesu kształtowania kompetencji cyfrowych, to próba określenia, jak doświadczenia kształcenia na odległość zmieniają wyobrażenia i oczekiwania uczniów i uczennic wobec szkoły, a szczególnie ich preferencje dotyczące uczenia się.
Szczegóły
Tytuł
Proces uczenia się przed w trakcie i po pandemii COVID-19 Badanie VULCAN
Autor
Sylwia Jaskulska
,
Barbara Jankowiak
, Joanna Sikorska
,
Michał Klichowski
, Hanna Krauze-Sikorska
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
140
Języki
polski
ISBN
9788323239864
ISSN
00834254
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323239864
Dodałeś produkt do koszyka
Proces uczenia się przed w trakcie i po pandemii COVID-19 Badanie VULCAN
20,64 zł
Recenzje