46.8
                                            Książki
                                            C. H. Beck
                                        
                                        Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            C. H. Beck
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że:
własne pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości;
doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i zwiększają satysfakcję konsumenta;
im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym większe szanse na dynamizację rozwoju danej sfery.
                            
                        Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że:
własne pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości;
doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i zwiększają satysfakcję konsumenta;
im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym większe szanse na dynamizację rozwoju danej sfery.
Szczegóły
Rok wydania
                                            2010
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            124
                                        Format
                                            16.5x23.5cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788325517243
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788325517243
                                        Data premiery
                                            2010-11-25
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
                                                
                                                    
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
        
                        
                        
                            Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń
                        
                    
                                            
                    
                    
                    46,80 zł
                                            
                                                    
Recenzje