13.8
Książki
Onepress
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Wydawnictwo:
Onepress
Oprawa: Miękka
13,80 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma. Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym: 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument typologia, zachowania" (2008 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Szczegóły
Tytuł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor
Beata Kolny
, Michał Kucia
, Agata Stolecka
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
18.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324634019
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324634019
Dodałeś produkt do koszyka
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
13,80 zł
Recenzje