48.61
Książki
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Profesjonalna obsługa klienta
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: broszurowa
48,61 zł
Cena rekomendowana: 52,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Obsługa klienta jest związana z każdym rodzajem działalności gospodarczej niezależnie od branży czy skali działalności. Różnorodność dostępnych opcji kontaktu z klientami powoduje, że wymagania w stosunku do firmy rosną. Obsługa może mieć przebieg pośredni, jak w przypadku sprzedaży internetowej czy telefonicznej lub bezpośredni, w którym pracownik spotyka się twarzą w twarz z klientem. Niezależnie od wybranego przez klienta sposobu kontaktu z firmą oczekuje on profesjonalnej obsługi.
Profesjonalnej obsługi klienta można się nauczyć. Celem monografii jest zebranie i przedstawienie najnowszych trendów w zachowaniach klientów oraz wynikających z nich zasad profesjonalnej obsługi klienta. Przestawione w książce zagadnienia będą przydatne dla menedżerów, pracowników zajmujących się obsługą klienta, jak również dla osób studiujących na kierunkach ekonomicznych.
Profesjonalnej obsługi klienta można się nauczyć. Celem monografii jest zebranie i przedstawienie najnowszych trendów w zachowaniach klientów oraz wynikających z nich zasad profesjonalnej obsługi klienta. Przestawione w książce zagadnienia będą przydatne dla menedżerów, pracowników zajmujących się obsługą klienta, jak również dla osób studiujących na kierunkach ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł
Profesjonalna obsługa klienta
Autor
Grażyna Rosa
,
Izabela Ostrowska
, Urszula Chrąchol
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
broszurowa
Ilość stron
228
Format
24 x 17 cm
ISBN
9788379723423
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379723423
Dodałeś produkt do koszyka
Profesjonalna obsługa klienta
48,61 zł
Recenzje