loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
91.53 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie gier
Wzorce

Oprawa: Miękka
91,53 zł
Cena rekomendowana: 99,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy. Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy. Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę? Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach. Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku. Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje. Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.

Szczegóły

Tytuł
Programowanie gier
Podtytuł
Wzorce
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
346
Format
20.5 x 24.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788301210373
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Feinrich Wojciech
Tłumacze
Dąbkowsaka-Kowalik Małgorzata
Tłumacze
Sikorski Witold
Tytuł oryginału
Game Programming Patterns
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301210373
Data premiery
2020-03-28

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
91,53 zł
Cena rekomendowana: 99,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Programowanie gier - Robert Nystrom
Programowanie gier
Robert Nystrom
91,53 zł
99,00 zł
Przejdź do koszyka
91,53 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO