91.53
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Programowanie gier
Wzorce
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
91,53 zł
Cena rekomendowana: 99,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy. Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy. Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę? Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach. Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku. Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje. Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.
Szczegóły
Tytuł
Programowanie gier
Podtytuł
Wzorce
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
346
Format
20.5 x 24.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788301210373
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Feinrich Wojciech
Tłumacze
Dąbkowsaka-Kowalik Małgorzata
Tłumacze
Sikorski Witold
Tytuł oryginału
Game Programming Patterns
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301210373
Data premiery
2020-03-28
Dodałeś produkt do koszyka
Programowanie gier
91,53 zł
Recenzje