78.87
Książki
Promise
Programowanie gier przy użyciu Unity i C#
Podręcznik dla całkiem początkujących
Wydawnictwo:
Promise
Oprawa: Kartonowa Foliowana
78,87 zł
Cena rekomendowana: 98,70 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane.Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i stosowaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaśnimy, jak udostępniać dane skryptów w oknie Inspector oraz podstawy systemu serializacji w Unity.Następnie książka poprowadzi nas przez proces planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić się przede wszystkim na implementowaniu mechanizmów gier. W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, używania w grze sztywnych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd.Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, żeby wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdę działa. Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentację oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych informacji na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań.Dzięki tej książce będziemy mogli:?Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie związane z grami.?Wykorzystać podstawowe i średnio zaawansowane możliwości języka programowania C# i jego składni.?Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami składników silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd.?Wykorzystać podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać ciekawe wrażenia w grach.
Szczegóły
Tytuł
Programowanie gier przy użyciu Unity i C#
Podtytuł
Podręcznik dla całkiem początkujących
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
630
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375414356
Język oryginału
angielski
Tytuł oryginału
Game Programming with Unity and C#
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375414356
Dodałeś produkt do koszyka
Programowanie gier przy użyciu Unity i C#
78,87 zł
Recenzje