19.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Projektowanie dla nowych mediów
Opis
Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia ? nowe media ? oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.
Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych ? środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk ?umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie ? przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.
Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.
Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych ? środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk ?umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie ? przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.
Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.
Szczegóły
Tytuł
Projektowanie dla nowych mediów
Autor
Austin Tricia
, Doust Richard
Wydawnictwo
Seria
PROJEKTOWANIE
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
21.0x25.0cm
Języki
polski
ISBN
97-88301-15-2
Tłumacze
Garbiński Aleksander
Rodzaj
Książka
EAN
978830115355702
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Projektowanie dla nowych mediów
19,90 zł
Recenzje