19.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Projektowanie dla nowych mediów
Opis
Projektowanie dla nowych mediów to pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia nowe media oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.
Szczegóły
Tytuł
Projektowanie dla nowych mediów
Autor
Austin Tricia
, Doust Richard
Wydawnictwo
Seria
Seria kreatywna
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
21.4x25.5
Języki
polski
ISBN
9788301153557
Język oryginału
ang.
Tłumacze
Garbiński Aleksander
Tytuł oryginału
New Media Design
Rodzaj
Książka
EAN
978830115355701
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Projektowanie dla nowych mediów
19,90 zł
Recenzje