77
Książki
Słowa i Myśli
Projektowanie doświadczeń
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Oprawa: Twarda
Opis
Projektowanie doświadczeń to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia. Projektowanie doświadczeń jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat niebanalnej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa oraz globalnej ekonomii. Od Nike, Supreme, przez Louis Vuitton, Hermés, Aesop, Ace Hotels, Colette i Dover Street Market, do M&M's i Acne Studios. Kluczowe projekty i tendencje zaprezentowano poprzez portfolio najciekawszych koncepcji, ale w szerokim kulturowym kontekście. Autor pokazuje, jak marki projektują doświadczenia w czasach wszystkiego ? gdy luksus przestał być już dawno wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.
Szczegóły
Tytuł
Projektowanie doświadczeń
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2017
Oprawa
Twarda
Ilość stron
224
Języki
polski
ISBN
9788363566937
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788363566937
Data premiery
2017-12-08
Dodałeś produkt do koszyka

Projektowanie doświadczeń
77,00 zł
Recenzje