41.66
Książki
Libron
Projektowanie komunikacji vol. 2
Wydawnictwo:
Libron
Oprawa: Miękka
41,66 zł
Cena rekomendowana: 53,60 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
„Projektowanie komunikacji vol. 2” to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Wewnątrz – między innymi – o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma „A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna”, a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.
Wewnątrz – między innymi – o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma „A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna”, a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.
Szczegóły
Tytuł
Projektowanie komunikacji vol. 2
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
328
Języki
polski
ISBN
9788366445086
Redakcja
Grech Michał
Redakcja
Siemes Annette
Redakcja
Wszołek Mariusz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788366445086
Dodałeś produkt do koszyka
Projektowanie komunikacji vol. 2
41,66 zł
Recenzje