89
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Projektowanie produktu
Opis
Książka opisuje kluczowe zagadnienia projektowania produktu. Ukazuje wzornictwo, z różnej perspektywy, jako dziedzinę interdyscyplinarną, wymagającą od twórcy koncepcji przedmiotu nie tylko wyobraźni i umiejętności plastycznych. Wskazuje projektantowi na potrzebę wykazania się dobrą znajomością różnorodnych technologii oraz zmysłem społecznym i ekonomicznym.
Szczegóły
Tytuł
Projektowanie produktu
Autor
Morris Richard
Wydawnictwo
Seria
Seria kreatywna
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
184
Format
20.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-01-15913-9
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Mastalerz Julita
Tytuł oryginału
The Fundamentals of Product Design
Rodzaj
Książka
EAN
978830115913901
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Projektowanie produktu
89,00 zł
Recenzje