13.7
Książki
WSiP
Promocja
Wydawnictwo:
WSiP
Oprawa: broszura
Opis
W książce; przeznaczonej dla nauczycieli i uczniów szkół ekonomicznych, kupieckich i handlowych; zawarto podstawowe wiadomości dotyczące marketingu, jakości obsługi, elementów psychologii związanych ze sprzedażą. Szczególną uwagę autorzy zwrócili na problematykę promocji, omawiając narzędzia promocji konsumenckiej, handlowej i biznesowej. Przedstawiono także pojęcie reklamy, jej cele i rodzaje. Bogaty materiał ilustracyjny, przykłady oraz słowniczek pojęć zapewniają łatwy sposób przyswajania wiedzy.
Szczegóły
Wydanie
3
Rok wydania
2003
Oprawa
broszura
Ilość stron
168
Format
16 x 23
ISBN
8302067164
Rodzaj
Książka
EAN
978830206716703
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Promocja
13,70 zł
Recenzje