36.7
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej
szanse wizerunek korzyści
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Niniejsza książka jest skierowana do osób, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej lub rozszerzenie prowadzonej działalności na inne kraje Unii Europejskiej. Dostarcza teoretycznych i praktycznych informacji, które mogą ułatwić start młodym przedsiębiorcom na rynku krajowym i unijnym. Ma im pomóc w realizacji własnych planów biznesowych. Stanowi bardzo cenne kompendium promocji, reklamy i autoprezentacji oraz możliwość pozyskiwania środków finansowych na otwarcie lub poszerzenie działalności gospodarczej.
Teresa Sasińska - Klass
Teresa Sasińska - Klass
Szczegóły
Tytuł
Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej
Podtytuł
szanse wizerunek korzyści
Autor
Hess Agnieszka (red.)
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
236
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323323396
Rodzaj
Książka
EAN
9788323323396
Data premiery
2007-09-08
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej
36,70 zł
Recenzje