46.53
Marketing i ekonomia
CeDeWu
46,53 zł
Cena regularna: 55,00 zł
(-15%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 41,39 zł
(+12%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
- specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
- przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
- zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
- przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
- analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Główne zalety podręcznika to m.in.:
- przejrzysty układ,
- logiczna i spójna merytorycznie struktura,
- zrozumiała forma przekazu,
- szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
- liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
- omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
- bogata bibliografia.
Szczegóły
Oprawa
Miękka
Ilość stron
166
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381027151
Rodzaj
Książka
EAN
9788381027151
Data premiery
2023-03-27
Dodałeś produkt do koszyka
Promocja usług
46,53 zł
Recenzje