126
Książki
ODDK
Promocja w Internecie
Narzędzia, zarządzanie, praktyka
Wydawnictwo:
ODDK
Oprawa: Miękka
Opis
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.
Jeśli zatem chcesz:
- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
- właściwie stosować reklamę w Internecie,
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:
- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
- modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.
Promocja w Internecie to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
Jeśli zatem chcesz:
- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
- właściwie stosować reklamę w Internecie,
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:
- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
- modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.
Promocja w Internecie to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
Szczegóły
Tytuł
Promocja w Internecie
Podtytuł
Narzędzia, zarządzanie, praktyka
Autor
Mazurek Grzegorz
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
188
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788374264693
Rodzaj
Książka
EAN
9788374264693
Kraj produkcji
PL
Producent
ODDK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Dodałeś produkt do koszyka

Promocja w Internecie
126,00 zł
Recenzje