51.18
Książki
PWE
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
51,18 zł
Cena rekomendowana: 59,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu.Prof. dr hab. Iga RudawskaInicjatywę opublikowania przez PWE pracy Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek.Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Szczegóły
Tytuł
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Podtytuł
Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320822854
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320822854
Dodałeś produkt do koszyka
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
51,18 zł
Recenzje