24.9
Książki
Helion
Prowadzenie spotkań biznesowych.
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Kiedy potrzebny jest dialog
Jak przygotować się do spotkania
Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe
Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu
Statystycznie połowa spotkań tylko pożera czas. Jak sprawić, by były krótsze i bardziej produktywne Jak często powinny się odbywać Kto faktycznie musi w nich uczestniczyć W istocie możliwe jest kontrolowanie przebiegu spotkań biznesowych tak, żeby były rzeczowe i coś z nich wynikało. Ocal siebie i resztę świata przed pogrążeniem się w jałowej debacie. Kup tę książkę współpracownikom i przeczytaj ją osobiście. Dowiedz się:
kiedy umawianie spotkania ma sens, a kiedy nie,
jak podejmować na spotkaniu ważne decyzje,
ilu ludzi zapraszać na spotkanie,
co ująć w planie spotkania,
jakie role przyjmują uczestnicy spotkania i co z tego wynika.
Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
Bądź menedżerem, który potrafi:
używać spotkań do motywowania, rozstrzygania problemów i osiągania konsensusu,
wyciskać esencję z każdego spotkania biznesowego,
skracać czas spotkań do niezbędnego minimum,
opanowywać sytuację, kiedy spotkanie staje się chaotyczne.
Autor książki -- Nick Morgan -- podpowiada, jak prowadzić merytorycznie wartościowe i spójne spotkania ze współpracownikami i kontrahentami. Jego porady pozwalają ograniczyć do minimum czas marnotrawiony na bezproduktywne posiedzenia.
Jak przygotować się do spotkania
Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe
Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu
Statystycznie połowa spotkań tylko pożera czas. Jak sprawić, by były krótsze i bardziej produktywne Jak często powinny się odbywać Kto faktycznie musi w nich uczestniczyć W istocie możliwe jest kontrolowanie przebiegu spotkań biznesowych tak, żeby były rzeczowe i coś z nich wynikało. Ocal siebie i resztę świata przed pogrążeniem się w jałowej debacie. Kup tę książkę współpracownikom i przeczytaj ją osobiście. Dowiedz się:
kiedy umawianie spotkania ma sens, a kiedy nie,
jak podejmować na spotkaniu ważne decyzje,
ilu ludzi zapraszać na spotkanie,
co ująć w planie spotkania,
jakie role przyjmują uczestnicy spotkania i co z tego wynika.
Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
Bądź menedżerem, który potrafi:
używać spotkań do motywowania, rozstrzygania problemów i osiągania konsensusu,
wyciskać esencję z każdego spotkania biznesowego,
skracać czas spotkań do niezbędnego minimum,
opanowywać sytuację, kiedy spotkanie staje się chaotyczne.
Autor książki -- Nick Morgan -- podpowiada, jak prowadzić merytorycznie wartościowe i spójne spotkania ze współpracownikami i kontrahentami. Jego porady pozwalają ograniczyć do minimum czas marnotrawiony na bezproduktywne posiedzenia.
Szczegóły
Tytuł
Prowadzenie spotkań biznesowych.
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
112
Format
13.0x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324608942
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kanclerz Anna
Tytuł oryginału
Pocket mentor
Rodzaj
Książka
EAN
9788324608942
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Prowadzenie spotkań biznesowych.
24,90 zł
Recenzje